31.03.2015 07:24:09
Přihlášení
Uživatel:
Heslo:
Heslo?

Registrováno více než
1 077 800 subjektů
2 340 státních organizací
6 400 oznámení korupce
Telefonická podpora - CallCentrum
právní poradna před dlužníky zdarma
Faq / časté dotazy
Aktuality

11.02.2015 - V současné době upravujeme databáze veřejného hodnocení firem a OSVČ. K 1. 3. budou znepřístupněné informace o místech podnikání u OSVČ.

08.01.2015 - Protikorupční linka Centrálního registru dlužníků zaznamenala další úspěch. Statutární orgán realitní kanceláře Škorcová byl obžalován pro podezření z podvodů ve výši desítek milionů korun na základě podaného trestního oznámení ze strany registru. Jednatelce společnosti hrozí až 10 let vězení.

31.12.2014 - Dluhy domácností od začátku roku trvale rostou, v říjnu meziměsíčně stouply zhruba o pět miliard korun. Bankám a finančním institucím lidé ke konci října dlužili téměř 1,243 bilionu korun.

31.12.2014 - Dlužníků po Vánocích přibývá, Exekucí v prvním čtvrtletí přibude. Převzato ze statistiky největšího Exekutorského úřadu Přerov.

29.12.2014 - Novinky.cz: Sliby advokátů z akce Poplatky zpět jsou k ničemu, platit budou lidé. Webové stránky s klamavým označením hromadných žalob můžou uvrhnout stovky lidí do sociální nouze a exekucí. Projekt poplatkyzpet.cz mediálně podpořila TV PRIMA! Centrální registr dlužníků proti těmto projektům před půl rokem vydal důrazné varování a ohradil se proti mediální podpoře za vrácení poplatků.

29.12.2014 - Kdo zaplatí účet za prohrané soudní spory o bankovní poplatky? Systém hromadných žalob byl pokus o zbohatnutí bohatých právníků! Teď se k placení nemají a lidé platí tisíce! Více ZDE

29.12.2014 - Česká bankovní asociace varuje před pokusem iniciativy Poplatkyzpet.cz uvést v omyl klienty bank, které v minulosti přiměla zapojit se do poplatkových soudních sporů.

28.12.2014 - Rada pro rozhlasové a televizní vysílání uložila televizi Prima pokutu za pořady ohrožující vývoj dětí.

04.11.2014 - Ministerstvo financí bude více omezovat dlužníky, chystá další registr.

31.10.2014 - Centrálnímu registru dlužníků (protikorupční lince) bylo v souvislosti se zveřejněním informací o probíhajícím vyšetřování virtuální měny Czech Crown Coin vyhrožováno. Věc byla postoupena Policii České republiky. Více ZDE

Časté dotazy

Potřebujete informace z Centrálního registru dlužníků?

  • Nejprve je potřeba provést bezplatnou registraci do registru kliknutím na „Bezplatná registrace“ v horní ovládací liště registru. (nápověda: u některých počítačů je třeba kliknout vždy dvakrát krátce za sebou na Vámi vybraný odkaz v ovládacím menu)
  • V sekci „Bezplatná registrace“ vyberte kategorii, do které patříte. Nejčastější kategorie jsou 1. (občan) a 2 (firma, živnostník).
  • V dalším bodě pečlivě vyplňte co nejvíce informací se správnou diakritikou (háčky a čárky, dodržte správně malá a velká písmena). Pozdější změna může být placená!
  • Vyberte si libovolné „Přihlašovací jméno“ a „Heslo“, které si pečlivě zapamatujte. Pokud se po provedení registrace zjistíte, že si nepamatujete správné přístupové údaje, můžete je získat prostřednictvím služby „Heslo?“ - znovuzaslání hesla.
  • Upozorňujeme, že uživatelské jméno měníme pouze ve výjimečných případech a jeho změna může být placená

Přihlášení do systému po úspěšné registraci

  • V pravém horním rohu na stránkách Centrálního registru dlužníků zadejte své uživatelské jméno a heslo a stiskněte odeslat. Po přihlášení již můžete využívat služeb registru.

Zapomněli jste heslo?

  • Před přihlášením do administrace stiskněte v levém horním rohu systému tlačítko „Homepage“ a poté u přihlašovacího okénka vpravo klikněte na odkaz "Heslo?".
    Dále se řiďte uvedenými pokyny k opětovnému bezpečenému získání hesla k Vašemu účtu!
  • Pro získání hesla musíte použít e-mail, který jste zadali při registraci jako Váš kontaktní e-mail.

Na co byste neměli zapomenout?

  • Registr je plně monitorován a dohlíží nad relevantností zadaných údajů. Internet není anonymní, jak se mnozí domnívají a z tohoto důvodů žádáme, aby se každý uživatel zdržel pokusů o vkládání nepravdivých údajů.
  • Uživatel registru je povinen do 60ti dní provést autorizaci (ověření) účtu pomoci ověřovacího formuláře v sekci "Služby pro přihlášené" - "Ověření adresy (účtu)". Ověření je jednorázovou záležitostí a má za úkol chránit Vaše údaje tím, že je zpřístupní pouze osobě, jež prokázala svou totožnost. Z tohoto důvodu je nutné ověřovací formulář podepsat a nechat notářsky ověřit (rovněž je možné nechat ověřit obdobně oprávněným subjektem - matrikou, obecným / městským úřadem).

Nedostali jste výpis o bezdlužnosti poštou nebo jej nelze vytisknout?

  • Po přihlášení do Centrálního registru si zkontrolujte položku v levém menu "Mé objednávky, faktury", zda-li je Vaše platba uhrazená.
  • Pokud ne a platbu jste hradili převodem z účtu déle než před 3mi dny či složenkou déle než před 10ti dny, proveďte reklamaci platby pomocí příslušného odkazu "reklamace platby" u dané objednávky a vyčkejte 48 hodin, než bude Vaše platba ručně dohledána a spárována našim operátorem, respektive dostanete e-mailem zprávu o výsledku šetření.
  • Pokud byl poplatek za výpis uhrazen, zkontrolujte, zda-li jste výpis vygenerovali. Každý výpis je po úhradě poplatku třeba vygenerovat v levém menu "Potvrzení o bezdlužnosti". Pečlivě se řiďte pokyny, než provedete vygenerování výpisu.
  • V případě dalších problémů budete kontaktováni operátory prostřednictvím e-mailu.

Důležité upozornění: Než vygenerujete výpis, zkontrolujte si, zda-li máte účet ověřen. Účet je chráněn před zneužitím citlivých údajů a je třeba provést autorizaci účtu v menu "Ověření adresy, účtu". Pokud nemáte ověřen účet, systém Vám zpřístupní pouze informace, které nepodléhají zákonu o ochraně osobních údajů.

Nedostali jste odpověď na dotaz?

  • Dotaz musí být zaslán správnému odboru
    1. Technický dotaz – služba nefunguje, není zcela funkční
    2. Dotaz na fakturaci – mám uhrazen poplatek a systém to neeviduje
    3. Obecný dotaz – dotazy ke službám Centrálního registru dlužníků
  • Pokud se dotaz týká obecných informací, použijte telefonickou linku 841 131 131

Jste evidováni v registru a nevíte, co s tím?

Centrální registr dlužníků České republiky je evidenční systém klientských informací. Chápeme, že zápis v registru má pro většinu subjektů vážné následky, a proto je třeba zápis řešit co nejrychleji tím, že začnete hradit vzniklý závazek.
Centrální registr dlužníků zasahuje pouze do záznamů, které jsou v rozporu s dobrým mravem nebo porušují zákony České republiky.

Jak se bránit před dlužníky a druhotnou platební neschopností?

  • Centrální registr dlužníků České republiky umožňuje prověřovat subjekty v registru, a tak snižovat riziko vzniku dlužníků! – Více v sekci "Přístupy do registru dlužníků"
  • Vložením dlužníka do Centrálního registru dlužníků zvýšíte šanci na uhrazení závazku až o 90%. Dlužníci evidovaní v Centrálním registru dlužníků zpravidla do 3 měsíců své pohledávky uhradí. U zbývajících 10% doporučujeme své pohledávky postoupit k vymáháním, a tak je ochránit před znehodnocením.
ⓒ copyright CERD
BRCI
NRCI
|
|
|
CENTRAL REGISTER OF DEBTORS ™
Bank register of client informations
Non-bank register of client informations
Central register of debtors BRCI NRCI
CENTRAL REGISTER OF DEBTORS INC.
Entity Identification Number: 2008-000563453
Employer Identification Number: EIN:26-4482382