24.01.2018 12:31:02
Přihlášení
Uživatel:
Heslo:
Heslo?

Registrováno více než
1 198 400 subjektů
2 560 státních organizací
9 200 oznámení korupce
Telefonická podpora - CallCentrum
právní poradna před dlužníky zdarma
Faq / časté dotazy
Aktuality

12.11.2017 - V současné době probíhá obnova SSL certifikátů. Bezpečnost zabezpečení do obnovy není nikterak omezena. Vyhledávač Vám může nedoporučit, nebo odmítnout přístup do systému. Obnova certifikátů proběhne během 24 hodin.

26.09.2017 - Omlouváme se za průtahy ve vyřizování písemných požadavků, které jsou způsobeny úpravami systému v rámci GDPR.

18.09.2017 - Dochází k aktualizaci systému, omlouváme se Vám za případné výpadky systému.  

06.09.2017 - Andrej Babiš byl vydán k trestnímu stíhání. Za trestný čin dotačního podvodu mu hrozí 5-10 let vězení.

15.05.2017 - V současné době dochází ke změně certifikační autority SSL. Dočasné hlášení o neplatném certifikátu je způsobeno probíhající změnou a nemá vliv na ochranu dat.

28.03.2017 - Dluh v exekuci je nepromlčitelný, existenci takto vedeného dluhu lze zjistit v místě příslušného soudu, nebo u Exekuční komory!

29.07.2016 - Automatizovaná Protikorupcnilinka.cz každý den odbaví ve spolupráci s Centrálním registrem dlužníků více jak 10 podnětů. Za rok to činí okolo 4.000 oznámení.

28.07.2016 - Do 10. 8. 2016 bude probíhat úprava párování plateb. Z technických důvodů může dojít ke krátkodobému výpadku služeb.

04.07.2016 - Protikorupcnilinka.cz - Vladimír Růžička čelí obžalobě, že v letech 2012 a 2013 převzal půl milionu korun jako sponzorský dar. Růžička peníze uložil na účet manželky a později je vrátil. Soudce po předběžném výslechu nařídil hlavní líčení.

03.06.2016 - Protikorupcnilinka.cz – Varuje před zaváděním nových registrů a elektronických systémů nové generace pro sledování osob a firem, neboť ohrožují demokracií i svobodu rozhodování občanů. Většina nově zaváděných technologií mají širokou škálu sekundárního využití, které lze využít k ovlivňování veřejného mínění, manipulaci osob a rozhodování státních úředníků, ale i politiků.

T-Com a T-mobile

Na vlastnej koži som pocítil, že sú to príbuzné firmy. Pretože sa správajú k zákazníkom rovnako.

Prípad 1. - T-com

Končila sa mi viazanosť internetu, keďže som s tým T-com -mackým netom vcelku spokojný, tak som si ho dal predĺžiť, a chcel dom k nemu aj antivirák zdarma, zvýšenie uploadu . . a pod. Prídem na predajňu, spravil sa dodatok k zmluve a do max 4-5 pracovných dní všetko pôjde. Nie som celkom odtrhnutý od reality, čakal som, že sa to kapánek pretiahne . . . ale celé to trvalo skoro 2 mesiace! Po týždni prídem na predajňu, že čo sa deje. Viazanosť netu predĺžili ešte v ten deň, ale ďalšie služby nikde. Predavačka dačo poťuká do PC, "Niekde sa stala chyba" vraví s úsmevom na tvári, "musíme napísať ten dodatok ešte raz." Tak sme to spísali opäť, s tým že do 5 dní všetko pôjde za každú cenu. Samozrejme o týždeň som tam opäť - furt nič. Všetci na predajni prekvapený – veď požiadavku odoslali, v počítačí im to chybu nevypisuje . . . "Tak to tu máte ozaj skvelý servis !", vravím. "Bol som s Vašími službami doteraz spokojný, ale asi idem k inej firme keď si neviete plniť svoje záväzky". Slečna za pultom, ma začne ubezpečovať, že urobí čo môže, a hneď posiela mail na centrálu.

" A prečo im nezavoláte, budeme hneď vedieť čo sa deje?!“

„ Noó, viete taký je firemný predpis a mi vlastne ani takú linku ani nemáme.“

Tomu neverím, ale nechce sa mi s nimi naťahovať, mám aj dôležitejšie veci, takže staré známe: do 5-6 dní všetko pôjde. Keďže net šiel, a dalšie služby mi nechýbali, tak som na nich aj pozabudol. Prídem o 2 týždne ráno na predajňu – veď stále nič nezapojili, slečna za pultom keď mi už nevie pomôcť, aspoň že vyzerá celkom k svetu. Aby zavolal niekto na centrálu nie je možné nikoho prinútiť . . . posielajú ďalší mail . . .

"Počkajte prosím pár dní, už to naozaj trvá dlho, nevieme kde sa stala chyba . . . bla . . . bla . . . bla".

Hmm, jasné . . . Ako sa hovorí, ak chceš mať niečo spravené poriadne, tak si to sprav sám, alebo si nájdi správnych ľudí. Toto správny ľudia neboli. Takže volám na zákaznícku linku (vraj bezplatnú), opisujem svoj problém. Na moje "prekvapenie" u nich je všetko OK, chybu urobila niekde predajňa. Že im idú hneď volať. Na obed som na predajni znova. Dozvedám sa, že volali – v priebehu dňa všetko pôjde. Večer zistím, že zmena nanastala žiadna . . . Poslal som im mail teraz ja. Ráno na ďalší deň, volám na linku – na základe mailu už pracujú na mojom prípade. Volám o dve hodiny opäť – stále pracujú. Volám im ešte 2 krát – bohvieako nepokročili. Nabehnem na predajňu s úmyslom odstúpiť od zmluvy, pretože si firma neplní povinnosti ku ktorým sa zaviazala a vlastne ma oklamala pri podpise zmluvy. Neviem akým zázrakom natrafím na vedúcu predajne. Poviem jej svoju rozprávočku – či skôr odyseu . . . Pozrie sa na to. Koľká to radosť. Tancuje mi každá žilka. Ale v pohode, ešte tých pár hodín do záverečnej počkám. O nejakú hodinu a pol mi volá, že mám všetko vybavené. Neverím vlastným ušiam. Mala pravdu.

Prípad 2- T-mobile

Potreboval som mobilný net, a T-mobile mi vyhovoval viac. Kúpim USB modem, kartu – do 12 hod všetko pôjde. Po predchádzajúcich skúsenostiach, som to počítal na 12 dní. Na druhý deň net klasicky nejde – kdeže by oni volali, posielajú mail. Tak volám ja. Nejde mi net, prečo ste ho ešte neaktivovali, kedy to bude, podľa zmluvy už mal ísť včera. V priebehu dňa im volám každé 2-3 hod, vždy to zdvihne iný človek. Nevadí. Tak ľahko sa ma teraz nezbavia. Na predajni ani večer nič nevedia. Volám aj večer, posielam tiež mail. V noci o cca 22.00 h mi príde SMS, že net mám aktivovaný. Majú pravdu. Lenže . . .

Ráno na predajni mi usmievavá slečna víťazoslávne oznámi, že internet fachčí. Náladu jej schladím s tým, že: „No ide, ale asi tak 3 minúty, potom sa odpojí“. A už chce poslať modem na reklamáciu, pretože ju nič iné nenapadlo. Popravde ani mňa, takže opäť volám na linku. Zistím, že nech si skúsim nainštalovať nový ovládač. Trochu ma naštve, že to nenapadlo mňa, ale tetuška na druhej strane má pravdu.

"Ale ten internet sa hneď odpája . . . ani ho nestihnem stiahnuť"

"Tak v tom prípade choďte na predajňu, nech Vám ho dajú, prípadne stiahnu z domovskej stránky, a keby internet stále padal, povedzte im nech zavolajú na technickú podporu. Na to tam majú osobitnú linku"

Takže aspoň mám potvrdené, že linku majú, čo moc nepomôže, keď z neznámeho dôvodu sa všetci v tej firme na komunikáciu telefónov boja, ani za svet nezavolajú nikde. V predajni sa zatvári kyslo, že ona mi ovládač stiahnuť nemôže . . . bla, bla, bla. Akurát vykukne z poza dverí vedúca, bez mihnutia oka zoberie moje USB, nakopíruje naň najnovší ovládač a podá mi ho späť. Ešte chvíľku v šoku stojím, poďakujem a idem ho skúsiť. Našťastie, teraz všetko ide ako má.

Záver:

So službami týchto firiem som v podstate spokojný – síce tu pod tatrami ani nemám moc na výber. Ale je obrovské umenie od nich aj dostať objednané služby. Moja skúsenosť je, že treba vždy, stále a neustále dávať o sebe vedieť, volať, otravovať. Vôbec som to nebral ako doprosovanie, ale ako boj za moje práva ako spotrebiteľa.

Keď som už konečne získal to, čo som chcel, tak som nemal nikdy problém s nejakým výpadkom služieb, alebo zlou fakturáciou, príp. iný problém. Preto píšem, že som s nimi v podstate spokojný – môj známi ma net od inej firmy – zaviedli a nainštalovali ho hneď, ale máva často výpadky. To by ma štvalo viac, ako tento zlý úvod u nemcov, avšak pokračovanie je v pohode.

Takže najbližšie keď budem niečo chcieť, objednávať, kupovať – nech je to čokoľvek a kdekoľvek, nebudem čakať, že budem mať prvotriedny servis. Už som nastavený, že sa budem musieť postarať o to, aby som dostal to čo som chcel. Ak pôjde všetko ako po masle, tak to bude príjemné prekvapenie, ale v reálnom svete to chce vždy viac námahy.

P.S.

Ešte že som zavolal na T-mobile linku, či mám aktivovaných 5 GB voľných dát v rámci akcie . . . nemal som. Klasika. Dali mi ich okamžite. Po pár dňoch mi prišla SMS, že som ho už aj prečerpal. Nezdá sa mi to, ale nech. Bodaj by ich para tlačila. Toto mi nestojí ani za zdvihnutie telefónu . . .
 



Přejít zpět

Autor: Peter Terešák


Sponzorský odkaz: EUzpravy.cz (Souhrn těch nejzajímavějších témat)
CERD zprostředkovává zpravodajské informace na svém internetovém portálu.
CERD neodpovídá za obsah a správnost článků a jakkoliv nezasahuje do jejich znění.

ⓒ copyright CERD
BRCI
NRCI
|
|
|
CENTRAL REGISTER OF DEBTORS ™
Bank register of client informations
Non-bank register of client informations
Central register of debtors BRCI NRCI
CENTRAL REGISTER OF DEBTORS INC.
Entity Identification Number: 2008-000563453
Employer Identification Number: EIN:26-4482382